Ez olvasható a 2015/4. számban
Köböl
Erika − Vidákovich Tibor: A mérési körülmények hatása a tanulásban
akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére
Hódi Ágnes − B. Németh Mária − Korom Erzsébet − Tóth Edit: A
Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti
és affektív jellemzői mentén
Kinyó László – Bús Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek
jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó
háttéradatokkal 9−12 éves diákok körében
Molnár Gyöngyvér −Pásztor-Kovács Anita: A számítógépes vizsgáztatás. Infrastrukturális
kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái
Viczay Ildikó − Kontra József : Kisiskolás korú gyermekek úszástudásának
és motoros képességeinek fejlesztése úszó foglalkozásokkal Szlovákiában
Szabó Zoltán András: Hivatkozási mintázatok,
izoláció és ülésvezetői kontroll az 1924. évi középiskolai törvény nemzetgyűlési
vitájában
Velkey Kristóf: A lengyel oktatási reform a PISA vizsgálatok tükrében
Rádli József: A közösségi oldalak hatásának vizsgálata SNI-s tanulók körében
Szemle - Trencsényi László: Határ-esetek, átmenetek
Kritika - Kovács Henrik: Olaszliszkától a Népművelési Intézetig, és
még azon túl: néptánccal a gyermekek lelkéig és lelkéért
Juhász Valéria: A literátus nemzet megvalósulásának komponensei