SZESZLER
ANNA*
EGY IZGALMAS ONLINE FELADATBANK…**
…ami más, mint a többi.
„Miután sok évet eltöltöttem az alternatív pedagógia iskolai
gyakorlatában és a pedagógusképzésben, abban is biztos vagyok, hogy a MAPPA
szempontrendszere, tudatos felépítése óriási hatással lehet a tanítók és
tanítójelöltek gondolkodására, a gyerekek egyéni szükségleteihez igazodó
stratégiák alakítására.”
Tovább olvasva:
Egy izgalmas online feladatbank, ami más, mint a többi
*Mióta az eszemet tudom, pedagógus akartam lenni. Munkásságom
első évtizedében tanítóként dolgoztam, majd a pedagógusképzésben a
neveléstudomány elméleti tárgyait tanítottam. A rendszerváltás pillanatától
aktív részese lehettem a Lauder Javne Zsidó Közösségi
Iskola létrehozásának, irányításának, így ismét a gyakorlat került
előtérbe. Közben számos hazai és nemzetközi szakmai műhely
alapításában, munkájában vettem részt. Jelenleg az elméleti megközelítést a
tapasztalatok szintetizálása, a gyakorlatot a pedagógus-továbbképzésben a még
mindig alternatívnak számító módszerek terjesztése jelenti.
**Az írás forrása: Taní-tani Online | A szabad
pedagógiai gondolkodás fóruma