BESSENYEI ISTVÁN[1]
MI, EGYÉNI UTAK, ÖNSZERVEZŐ TANULÁS-I-II-III.[2]
„Ha a Wikipédia
szövegében egy-egy fogalmat, kifejezést, mondatot nem tudok értelmezni, nem
mondhatom azt a Wikipédiának, hogy kérlek, magyarázd el részletesebben ezt vagy
azt a kifejezést.”
MI, egyéni utak, önszervező tanulás I.
„Egy
önszervező tanulási út eltervezésének első, meghatározó lépése a
tanulási cél pontos meghatározása, mert ennek alapján tudunk csak pontos promptokat megfogalmazni.”
MI, egyéni utak, önszervező tanulás II.
„Jelen írás az MI, egyéni utak, önszervező
tanulás c. sorozat 3. darabja. Az első rész az egyéni tanulási utakra, míg
a második az önszervező tanulás kialakítására fókuszált. Ebben a részben a
mesterséges intelligenciára, mint tanári asszisztensre koncentrálok.”
MI, egyéni utak, önszervező tanulás. III. rész
Az MI mint tanári asszisztens
[1] Bessenyei István nyugalmazott egyetemi
docens, oktatásszociológus. Fő érdeklődési körébe tartozik a tanulási
rendszerek sorsa a kései modern információs társadalomban, ezen belül is a
tudás átalakulása, a digitális átállás és a mesterséges intelligenciának az
oktatásban betöltött szerepe.