Partnereink:
|
PARLANDO
1999 / 3-4 . szám
Tartalom
|
Partnereink:
|
|
JUBILEUMI
KÖSZÖNTŐ — Laczó Zoltán
|
PARLANDO szerkesztőbizottsági tagok
1959-1999
|
A
70-es és 80-as évek rovatai
|
Beköszöntő — 1959
|
Hogyan kell magyar zenét előadni? — Járdányi
Pál (1959)
|
Miben más a muzsikus, mint a többi ember?
— Fasang Árpád (1964)
|
Szolfézs és hangszer kapcsolatáról — Dobszay
László (1963)
|
A
zenei formaérzék fejlesztésének módszertani kérdései — dr. Gárdonyi Zoltán (1968)
|
Zongoratanítás és Sztanyiszlavszkij-módszer — dr. Sipos Sándorné (1971)
|
A
magyar szöveges zene előadásmódjának prozódiai kérdéseiről — Ónody Márta (1972)
|
A
hegedűtanítás kérdéseiről — Halász
Ferenc (1974)
|
A
zenei munkaképesség fejlesztése és gondozása — dr. Kovács Géza (1976)
|
Zenepedagógia és zenetudomány — dr.
Ujfalussy József (1978)
|
Improvizáció és jazz az állami zeneoktatásban — Gonda János (1983)
|
Zeneoktatás és nemzeti hagyomány — dr.
Ujfalussy József (1984)
|
A zenemagyarázatok szintjei és funkciói a zenetanárképzésben — Keves Tamás (1988)
|
40 éves a PARLANDO — válogatott
bibliográfia (összeállította Laczó
Zoltán)
|
Istvánffy Benedek-díj
|
Hollós Máté: Éremművészet
a
zenében. Schumann: A költő szól
|
<< Vissza az arhívumhoz
|