| 
   PARLANDO  
  2008
  / 2. szám  
  Tartalom 
  
   
   
  Réfi
  Zsuzsanna: „Egyetlen önálló zeneiskola
  hullott csak ki a rostán” 
  
   
   
  „Társadalmat befolyásoló képességünket
  erősíteni”. (Jövő-kép, VI/2. rész). Ábrahám
  Mariann beszélgetése dr.
  Kerek Ferenc dékánnal  
  
   
   
  Kodály emlékév, Szeged — Szimpózium
  és vitafórum (Jövő-kép, VI/3. rész) 
  
   
   
  Csillag Ferenc: Az esztétikai nevelés – ma, hazánkban 
  
   
   
  Hollós Máté:
  Éremművészet a zenében. Témák – 2. Schubert C-dúr szonáta, 1. tétel 
  
   
   
   „Lajtha pedagógusi vénája legalább olyan erős volt, mint a
  zeneszerzői”.  Solymosi Tari Emőke beszélgetése Arányi-Aschner György
  zeneszerzővel 
  
   
   
  Búcsú Váczi Károlytól (Kovács Ilona) 
  
   
   
  Laczó Zoltán köszöntése (Gonda János) 
  
   
   
  Roth
  Ede hatvanadik születésnapjára (Domonkos
  Máté) 
  
   
   
  A szombathelyi Koncz János
  Országos Zeneiskolai Hegedűverseny és a győri XIII. Bárdos Alice Országos
  Zeneművészeti Szakközépiskolai hegedűverseny. Interjú Perényi Esztrerrel,
  mindkét verseny zsűrijének elnökével (Péter Miklós) 
  
   
   
  Fehér Anikó:
  Ünnep a népzene! „Tanszékfoglaló” a Művészetek Palotájában 
  
   
   
  A XVIII. kerületi Dohnányi Ernő zeneiskola
  újévi hangversenye (Kovács Ilona) 
  
   
   
  Aki tudja… Michel Sogny koncert DVD-felvételéről (Fittler Katalin) 
  
   
   
  Felhívás – Találkozás Kodállyal 
  
   
   
  Felhívás – V. Nemzetközi zongora
  mesterkurzus 
  
   
   
  Felhívás
  – A „Zenei munkaképesség-gondozás–Kovács-módszer” képzési lehetőségeire 
  
   
   
  IV. Váci Nemzetközi Gregorián Fesztivál 
  
   
   
  Zenei készségfejlesztő feladatok
  gyűjteménye – szerzői ajánlás  Borító 
  
   
   
  Felhívás – II. Országos Bartók Béla zeneiskolai
  zongoraverseny 
  
   
   
           Filharmónia
  hirdetés 
  
   
   
           Cembalissimo 
  
   
   
           Oboás
  Társaság beszámolója 
  
   
   
          EMB hirdetés 
  
   
   
          Roland hirdetés 
  
    
    
    
   
     
  
    
  
   
   
   
    
  
   
   
   
    
    
    
    
   |